News of the World (gazeto)

El Vikipedio, la libera enciklopedio
Saltu al: navigado, serĉo

News of the World estis brita sensaciisma ĵurnalo eldonita en pluraj landoj. Ĝi estis fondita en 1843. La 7-an de julio 2011 James Murdoch, filo de Rupert Murdoch (proprietulo de la gazeto), anoncis, ke la ĵurnalo, pro skandalo pri telefon-kontrola sistemo, estis publikigonta sian lastan numeron la 10-an de julio.

Eksteraj ligiloj[redakti | redakti fonton]