Sky News

El Vikipedio, la libera enciklopedio
Saltu al: navigado, serĉo
Sky News
Firma emblemo
Sky News.svg
Ĝeneralaj informoj
Ricevo DVB-C, DVB-S, DVB-T kaj IPTV
Landoj:
Sendostacio British Sky Broadcasting
Komenciĝo de elsendoj la 5-an de februaro 1989
Jura formo privata entrepreno
Programa tipo informa kanalo ĉefe pri politikaj novaĵoj
v  d  r
Information icon.svg

Sky News (angle, ĉielaj novaĵoj) estas unu el la unuaj 24-horaj-novaĵkanaloj.

Landoj[redakti | redakti fonton]

Historio[redakti | redakti fonton]

Sky News estiĝis la 5-an de februaro 1989 kiel parto de la kvar-kanala-satelitopakaĵo de Sky Television, unu el la firmaoj apartenantaj al la komunikilkoncerno de Rupert Murdoch.[1] La elsendstacio troviĝas en la ĉefa sidejo de BSkyB en okcidenta Londono ĉe Isleworth, Middlesex.

Sky News havis komence nur tre limigitajn rimedojn, sed gajnis rapide reputacion pro ĵurnalista integro. Kvankam la kanalo laboris plej ofte kun malgajno, ĝi tamen alportis longe alstrebitan prestiĝon al Sky Television kaj ties posteulo British Sky Broadcasting pro sia premiita ĵurnalismo.

Ankoraŭ nuntempe Sky News havas tre altan normon, kvankam kreskis la konkurenco. Oni taksas Sky News la antaŭulon de la usona informa televido Fox News Channel, kun kiu ekzistis foje materialinterŝanĝo.

En la jaro 2003 oni planis estigi Sky News ankaŭ en Usono, sed forfalis tiuj planoj.

Konkurenco[redakti | redakti fonton]

La plej grava konkurenco en Britio estas tiu de BBC News, sed en aliaj partoj de Eŭropo aldoniĝas BBC World kaj CNN International.

Referencoj[redakti | redakti fonton]

  1. Internationale Rundfunk- und Fernsehchronik, vidita la 5-an de februaro 2009

Eksteraj ligiloj[redakti | redakti fonton]