Dosiero:El campanario de la cigüeña Montejo de la sierra - Madrid.jpg

Paĝenhavo ne ekzistas en aliaj lingvoj.
El Vikipedio, la libera enciklopedio

Bildo en pli alta difino((2 736 × 3 648 rastrumeroj, grandeco de dosiero: 4,59 MB, MIME-tipo: image/jpeg))

Jen dosiero de la Wikimedia-Komunejo. La priskribo en ties priskriba paĝo estas montrata suben.
La Komunejo estas dosieruja retejo de libere licencitaj dosieroj.

Resumo

Priskribo

La Iglesia parroquial de San Pedro in Cathreda, en Montejo de la Sierra En el centro del pueblo, con una fachada que da a la Plaza Mayor y frente al Ayuntamiento, se encuentra la Iglesia Parroquial de Montejo de la Sierra. Está dedicada al Apóstol San Pedro, de ahí su nombre, Iglesia de San Pedro en Cátedra. Es de estilo barroco y fue construida entre los siglos XVI y XVIII. Está edificada sobre roca viva, como se puede advertir junto a la base de la espadaña-campanario y en su fachada del poniente que mira a la carretera. Tiene su puerta principal de entrada mirando al Sur, en la calle de La Iglesia. Este dato es importante ya que la mayoría de las iglesias serranas de esta zona tienen su entrada mirando al Sur. La construcción de la iglesia es de piedra del lugar y de barro, enfoscada con cal y arena.

La capilla mayor decir que tiene varias obras de arte, entre los que destaca un bello artesonado mudéjar del siglo XVI (que cubre toda la capilla mayor). El retablo mayor sorprende ya que no es frecuente encontrar uno tan grande en un municipio tan pequeño.

En cuanto al coste de esta obra participaron, según los documentos de la época, la propia parroquia con sus ahorros, el Obispado de Toledo con 17.000 reales y el Ayuntamiento ( Concejo en aquella época ). Fue también muy importante la colaboración de los vecinos en todo lo referente al transporte de materiales y arrastres de piedras.

La espadaña fue construida con piedra labrada y consta de tres cuerpos separados por cornisas. Acaba rematando en un frontón triangular. En el cuerpo superior se abren dos arcos iguales de medio punto, en el que están colocadas las campanas, fundidas en el año de 1890.

Con las obras de rehabilitación en 2008, se recuperaron pinturas murales, las antiguas sargas del retablo del altar mayor y con las excavaciones, lectura de paramentos, catas y demás estudios realizados, confirmaron la existencia de una necrópolis en el interior del templo, que ha sido documentada y la existencia de un atrio que se recupero. La necrópolis dispone las sepulturas en retícula, con el transepto, nave central y ala norte con mayoría de fosas pertenecientes a individuos adultos, mientras que en la zona del sotocoro casi todos los restos óseos recuperados pertenecen a individuos infantiles.

Se trata de adivinar el lugar de la fotografia...
Dato
Fonto El campanario de la cigüeña * Montejo de la sierra - Madrid
Aŭtoro jacinta lluch valero from madrid * barcelona...., (España-Spain)
Pozicio de la fotilo41° 03′ 33,39″ No, 3° 31′ 48,78″ Ok Kartographer map based on OpenStreetMap.Tiu cxi bildo kaj pliaj sur OpenStreetMapinfo

Permesiloj:

w:eo:Creative Commons
atribuite samkondiĉe
Ĉi tiu dosiero estas disponebla laŭ la permesilo Krea Komunaĵo Atribuite-Samkondiĉe 2.0 Ĝenerala.
Vi rajtas:
  • kunhavigi – kopii, distribui kaj publikigi la verkon
  • aliigi – modifi, adapti, kompletigi, transformi, uzi la tutan verkon aŭ ties partojn, memstare aŭ en aliaj verkoj
La verko rajtas esti kunhavigata nur:
  • atribuite – Vi devas atribui aŭtorecon, liveri ligilon al la permesilo kaj marki ĉu ŝanĝoj estis faritaj. Faru tion en aprobinda maniero, tamen ne sugestante, ke permesinto aprobas vin aŭ vian uzon.
  • samkondiĉe – Se vi rekombinas la verkon, transformas ĝin aŭ kreas devenaĵon bazitan sur ĝi, vi rajtas distribui la rezultan verkon nur laŭ la sama aŭ kongrua permesilo kompare kun ĉi tiu.
This image was originally posted to Flickr by jacilluch at https://www.flickr.com/photos/70626035@N00/15893332652. It was reviewed on la 2-a de januaro 2015 by FlickreviewR and was confirmed to be licensed under the terms of the cc-by-sa-2.0.

la 2-a de januaro 2015

Titoloj

Donu unulinian priskribon de la enhavo de ĉi tiu dosiero

Eroj prezentitaj en ĉi tiu dosiero

montras

41°3'33.390"N, 3°31'48.778"W

Dosierhistorio

Alklaku iun daton kaj horon por vidi kiel la dosiero tiam aspektis.

Dato/HoroBildetoGrandecojUzantoKomento
nun00:13, 2 jan. 2015Bildeto por versio ekde 00:13, 2 jan. 20152 736 × 3 648 (4,59 MB)DiscastoTransferred from Flickr via Flickr2Commons

La jena paĝo ligas al ĉi tiu dosiero:

Suma uzado de la dosiero

La jenaj aliaj vikioj utiligas ĉi tiun dosieron:

Metadatumoj