Dosiero:Escut de Novelda (1980).svg

Paĝenhavo ne ekzistas en aliaj lingvoj.
El Vikipedio, la libera enciklopedio

Bildo en pli alta difino(SVG-dosiero, 1 266 × 961 rastrumeroj, grandeco de dosiero: 76 KB)

Jen dosiero de la Wikimedia-Komunejo. La priskribo en ties priskriba paĝo estas montrata suben.
La Komunejo estas dosieruja retejo de libere licencitaj dosieroj.

Resumo

Priskribo
Català: Escut utilitzat des de 1980 per l'Ajuntament de Novelda (Vinalopó Mitjà, País Valencià). Es tracta de la proposta d'escut que va fer Vicente Sala Cañellas el 1980 com a cronista oficial de Novelda. L'escut però, no arribà a aprovar-se oficialment. Segons Sala Cañelles, tindria la següent descripció «Primer quarter: és el mateix que de sempre n'ha tingut, que rememora l'època en què Novelda n'era Vila de Reialenc. Segon quarter: cinc cornelles negres en actitud de vol, que és el blason dels Cornel d'Aragó, cognom vinculat als Maça, primers en el senyoriu d'aquesta Vila. Tercer quarter: Ha estat dividit verticalment en dos: la part esquerra són les 3 maces, que era el blasó dels Maça de Lizana, abans referits; la meitat dreta són les quatre barres [en realitat, pals] d'Aragó. Quart i últim quarter: representa el blasó del cognom Luna (un dels que feia servir el senyoriu d'aquesta) i que procedia dels seus avantpassats, dels Luna d'Aragó (Artal i Raimon Luna) que van ser dels fundadors de la noblesa d'Aragó i van actuar donant suport al Rei Jaume I. El blasó dels dos dits germans s'ha refós en un, col·locant una mitja lluna a la part superior i en l'altra part inferior les caselles o escacats de l'altre. Així figura en l'escut del 2on marqués de la Romana a què abans ens hem referit. La corona que sobreposa l'escut que proposem és la que correspon a la de marquesat, que és la que correspon. Els sostenidors, són els dos dracs alats d'Aragó, com s'ha dit abans i són el que correspon.»
Español: Escudo utilizado desde 1980 por el Ayuntamiento de Novelda (Alicante, España). Se trata de la propuesta de escudo que hizo Vicente Sala Cañellas en 1980 como cronista oficial de Novelda. El escudo no llegó a aprobarse oficialmente. Según Sala Cañelles tendría la siguiente descripción: «Primer cuartel: es el mismo que de siempre viene teniendo, que rememora la época en que Novelda era Villa de Realengo. Segundo cuartel; 5 cornejas negras, en actitud de vuelo, que es el blasón de los Cornel de Aragón, apellido éste vinculado a los Maça, primeros en el Señorío de esta Villa. Tercer Cuartel: ha sido dividido verticalmente en dos: la parte izquierda son las 3 mazas, que era el blasón de los Maça de Lizana, antes referidos; la mitad derecha son las 4 barras [palos] de Aragón. Cuarto y último cuartel: representa el blasón del apellido Luna (uno fr lod que usaba el Señorío de ésta) y que procedía de sus antepasados los Luna de Aragón (Artal y Raymundo Luna) que fueron de los fundadores de la nobleza de Aragón y actuaron apoyando al Rey Jaime I. El blasón de los dichos hermanos se ha refundido en uno, colocando una media Luna en la parte superior y en la otra parte inferior los “jaqueles” o ajedrezados del otro. Así figura en el escudo del 2.º Marqués de la Romana a que antes nos hemos referido. La corona que sobrepone el escudo que proponemos es la que corresponde a la de Marquesado, que es la que corresponde. Los sostenes, son los Dragones Alados de Aragón, como dicho antes y son lo que corresponde.»
English: Coat of arms of Novelda (Valencian Community, Spain)
Dato
Fonto Original or elements in public domini (dibuix inclós a l'informe de la «proposta d'escut per a Novelda» de 1980, aprovat per l'Ajuntament, i reproduït a 1) & Propra verko
Aŭtoro Lluís Cuadra i Enric Ruscalleda (de la versió original de 1980), Macondo (versió en .svg, 22/05/2016)
Ceteraj versioj

Permesiloj:

Mi, la posedanto de la aŭtorrajto por ĉi tiu verko, ĉi-maniere publikigas tiun laŭ la jena permesilo:
w:eo:Creative Commons
atribuite samkondiĉe
Ĉi tiu dosiero disponeblas laŭ la permesilo Krea Komunaĵo Atribuite-Samkondiĉe 4.0 Tutmonda.
Vi rajtas:
  • kunhavigi – kopii, distribui kaj publikigi la verkon
  • aliigi – modifi, adapti, kompletigi, transformi, uzi la tutan verkon aŭ ties partojn, memstare aŭ en aliaj verkoj
La verko rajtas esti kunhavigata nur:
  • atribuite – Vi devas atribui aŭtorecon, liveri ligilon al la permesilo kaj marki ĉu ŝanĝoj estis faritaj. Faru tion en aprobinda maniero, tamen ne sugestante, ke permesinto aprobas vin aŭ vian uzon.
  • samkondiĉe – Se vi rekombinas la verkon, transformas ĝin aŭ kreas devenaĵon bazitan sur ĝi, vi rajtas distribui la rezultan verkon nur laŭ la sama aŭ kongrua permesilo kompare kun ĉi tiu.
Insignia Tiu-ĉi grafikaĵo bildigas flagon, blazonon, sigelon aŭ alian oficialan insignon. La uzo de tiaj simboloj estas limigita en kelkaj ŝtatoj. Tiuj limigoj estas neligitaj al la kopirajta statuso.

Titoloj

Donu unulinian priskribon de la enhavo de ĉi tiu dosiero
Coat of arms of Novelda since 1980 (Valencian Community, Spain)

image/svg+xml

Dosierhistorio

Alklaku iun daton kaj horon por vidi kiel la dosiero tiam aspektis.

Dato/HoroBildetoGrandecojUzantoKomento
nun18:33, 4 apr. 2023Bildeto por versio ekde 18:33, 4 apr. 20231 266 × 961 (76 KB)Macondocolors
23:19, 11 dec. 2019Bildeto por versio ekde 23:19, 11 dec. 20191 266 × 961 (160 KB)Macondocastell i cornelles
18:37, 3 okt. 2019Bildeto por versio ekde 18:37, 3 okt. 20191 266 × 961 (231 KB)MacondoCorona i colors
02:40, 22 maj. 2016Bildeto por versio ekde 02:40, 22 maj. 20161 266 × 995 (259 KB)MacondoUser created page with UploadWizard

La jena paĝo ligas al ĉi tiu dosiero:

Suma uzado de la dosiero

La jenaj aliaj vikioj utiligas ĉi tiun dosieron:

Vidi plian ĝeneralan uzadon de ĉi tiu dosiero.

Metadatumoj