The Jerusalem Post

El Vikipedio, la libera enciklopedio
Salti al navigilo Salti al serĉilo

The Jerusalem Post estas centrisma gazeto bazita en Jerusalemo, fondita en 1932 dum la Brita Mandato de Palestino de Gershon Agron kiel The Palestine Post. En 1950, ĝi ŝanĝis sian nomon al The Jerusalem Post. En 2004, la gazeto estis aĉetita de Mirkaei Tikŝoret, diversa israela amaskomunikila firmao regita de investanto Eli Azur. En aprilo 2014, Azur akiris la ĵurnalon Maariv. La gazeto estas publikigita en la angla kaj antaŭe ankaŭ eldonis francan version.

Antaŭe rigardita kiel maldekstrema, la gazeto spertis rimarkindan ŝanĝon dekstren fine de la 1980-aj jaroj. De 2011, redaktisto Steve Linde konfesis doni ekvilibran priraportadon de la novaĵoj kune kun vidpunktoj de la tuta politika spektro[1]. En April 2016, Linde retiriĝis kiel ĉefredaktisto kaj estis anstataŭigita per Jaakov Katz, iama armea raportisto por la gazeto kiu antaŭe funkciis kiel konsilisto de Ekonomio kaj Ministro de Diasporaj Aferoj Naftali Bennett[2].

La gazeto konfesas esti en la israela centro kun sia redakcia linio kritikanta politikan koruptadon[3], subtenanta la disiĝon de religio kaj ŝtato en Israelo[4] kaj kontraŭ unuflankaj cedoj al la palestinanoj. Ĝi ankaŭ estas forta propagandanto de pli granda investo fare de la ŝtato Israelo en la juda mondo kaj edukaj programoj por la Diasporo[5].

Referencoj[redakti | redakti fonton]

  1. Editor's Notes: The time has come... - Opinion - Jerusalem Post. Alirita 1an de junio 2019.
  2. Jerusalem Post Names Ex-Naftali Bennett Aide as New Editor-in-Chief. Alirita 2019-09-14.
  3. [1]
  4. [2]
  5. [3]