Daily Herald

El Vikipedio, la libera enciklopedio
Jump to navigation Jump to search

Daily Herald estis brita gazeto, produktita en Londono inter 1912 kaj 1964. Ĝi estis fondita kiel la unua laborista kaj socialista gazeto, por aperigi politikajn opiniojn krom la Liberala Partio kaj Konservativa Partio.

Daily Herald komencis aperi kiel The World, ĝi estis nomumita al The Daily Herald kaj aperis ekde la 15-a de aprilo 1912.

Ĝin komence gvidis George Lansbury en 1912/3, la gazeton transprenis la Trades Union Congress en 1922.

Ĝi estis nomumita Daily Herald en 1930. la gazeto en 1933 estis la plej grandkvanta vendita taga gazeto de la mondo.

Ĝi alinomiĝis en 1964 al The Sun 1964, poste aĉetis ĝin Rupert Murdoch kiu tute transformis la gazeton.