Listo de tagĵurnaloj laŭ eldonkvanto

El Vikipedio, la libera enciklopedio
Saltu al: navigado, serĉo

Tiu ĉi estas la listo de tagĵurnaloj de la mondo laŭ eldonkvanto.

La numerojn prezentis Monda Gazeta Asocio (World Association of Newspapers) en 2008. Kelkaj nombroj estis ĉerpitaj aliloke. Nur vendataj gazetoj estas listigitaj (ekzistas senpagaj gazetoj kun granda eldonkvanto).

El 215 landoj kaj regionoj Ĉina Popola Respubliko, Japanio kaj Barato havas plej multe da gazetoj kun granda eldonkvanto[1].

Listo de 100 tagĵurnaloj kun plej granda eldonkvanto[redakti | redakti fonton]

Gazeto Lando Eldonkvanto (miloj) Lingvo Posedanto
1 Yomiuri Shimbun Japanio 14 067 japana Yomiuri Shimbun Group
2 Asahi Shimbun Japanio 12 121 japana Asahi Shimbun Group
3 Mainichi Shimbun Japanio 5 587 japana The Mainichi Newspapers Co., Ltd.
4 Nihon Keizai Shimbun Japanio 4 635 japana Nihon Keizai Shimbun, Inc.
5 Chunichi Shimbun Japanio 4 512 japana Chunichi Shimbun Co., Ltd.
6 Bild Germanio 3 548 germana Axel Springer AG
7 Reference News Ĉinio 3 183 ĉina Xinhua News Agency
8 The Times of India Barato 3 146 angla Bennett, Coleman & Co. Ltd.
9 The Sun Britio 2 986 angla News International
10 People's Daily Ĉinio 2 808 ĉina Communist Party of China
11 Daily Mail Britio 2 311 angla Daily Mail and General Trust
12 The Chosun Ilbo Suda Koreio 2 300 korea Chosun Ilbo Co.
13 USA Today Usono 2 293 angla Gannett Company
14 Tokyo Sports Japanio 2 230 japana  
15 Sankei Shimbun Japanio 2 204 japana Sankei Shimbun Co., Ltd.,
Fujisankei Communications Group
16 JoongAng Ilbo Suda Koreio 2 200 korea Joongang Media Network
17 Dainik Jagran Barato 2 168 hinda Jagran Prakashan Ltd.
18 Dong-a Ilbo Suda Koreio 2 100 korea DongA Ilbo Co.
19 The Wall Street Journal Usono 2 012 angla News Corporation
20 Nikkan Sports Japanio 1 868 japana Asahi Shimbun Group
21 Yangtse Evening Post Ĉinio 1 810 ĉina  
22 Sports Nippon Japanio 1 800 japana Mainichi Shimbun Group
23 Shimbun Akahata Japanio 1 680 japana Japanese Communist Party
24 Guangzhou Daily Ĉinio 1 680 ĉina Guangzhou Daily Newspaper Group
25 Yukan Fuji Japanio 1 559 japana Fujisankei Communications Group
26 Malayala Manorama Barato 1 514 malajalama Malayala Manorama Group
27 Daily Mirror Britio 1 494 angla Trinity Mirror
28 Information Times Ĉinio 1 480 ĉina  
29 Nanfang City News (Guangzhou) Ĉinio 1 400 ĉina  
30 Sankei Sports Japanio 1 368 japana Fujisankei Communications Group
31 Anandabazar Patrika Barato 1 277 bengala ABP Group Limited
32 The Hindu Barato 1 272 angla Kasturi & Sons Ltd.
33 Amar Ujala Barato 1 230 hinda  
34 Hokkaido Shimbun Japanio 1 201 japana  
35 Thai Rath Tajlando 1 200 taja  
36 Yangcheng Evening News Ĉinio 1 170 ĉina  
37 Dainik Bhaskar Barato 1 147 hinda  
38 Hindustan Times Barato 1 143 angla  
39 Hindustan Barato 1 142 hinda  
40 Chutian Metro Daily Ĉinio 1 140 ĉina  
41 Eenadu Barato 1 134 telugua Ramoji Group
42 New Express Ĉinio 1 132 ĉina  
43 Mathrubhumi Barato 1 077 malajalama  
44 Qilu Evening News Ĉinio 1 050 ĉina  
45 Global Times Ĉinio 1 042 ĉina  
46 The New York Times Usono 1 038 angla  
47 Sports Hochi Japanio 1 015 japana Yomiuri Shimbun Group
48 Daily Sports Japanio 999 japana  
49 Xinmin Evening News (Shanghai) Ĉinio 998 ĉina  
50 Yanzhao Metro Daily Ĉinio 995 ĉina  
51 Qianjiang Evening News Ĉinio 951 ĉina  
52 Metro Express Ĉinio 950 ĉina  
53 Today Evening News Ĉinio 910 ĉina  
54 Punjab Kesari Barato 902 hinda  
55 Dinakaran Barato 901 tamila  
56 Daily News Tajlando 900 taja  
57 Al-Ahram Egipto 900 araba  
58 Peninsula City News Ĉinio 900 ĉina  
59 Zaman Turkio 892[2] turka  
60 Deccan Chronicle Barato 885 angla  
61 Kronen Zeitung Aŭstrio 881 germana  
62 Sakaal Barato 879 maratha  
63 Daily Telegraph Britio 874 angla  
64 Daily Thanthi Barato 854 tamila  
65 Nanfang Daily Ĉinio 850 ĉina  
66 Wuhan Evening News Ĉinio 850 ĉina  
67 Nishinippon Shimbun Japanio 849 japana Nishinippon Shimbun, Inc.
68 Divya Bhaskar Barato 840 guĝarata  
69 Dahe Daily Ĉinio 830 ĉina  
70 Liaoshen Evening News Ĉinio 826 ĉina  
71 Chunichi Sports Japanio 808 japana  
72 Jang Pakistano 800 urdua  
73 Beijing Evening News Ĉinio 800 ĉina  
74 Kom Chad Luek Tajlando 800 taja  
75 Maeil Economic Daily Suda Koreio 800 korea  
76 Western China City News Ĉinio 800 ĉina  
77 Al Gomhuriya Egipto 800 araba  
78 Modern Express Ĉinio 790 ĉina  
79 Ouest-France Francio 789 franca  
80 Los Angeles Times Usono 780 angla  
81 AJ Barato 748 hinda  
82 Daily Express Britio 745 angla  
83 Komsomolskaja Pravda Rusio 735 rusa Media Partner
84 Daily Star Britio 726 angla  
85 Liberty Times Tajvano 723 ĉina  
86 Shizuoka Shimbun Japanio 718 japana  
87 Chugoku Shimbun Japanio 718 japana  
88 De Telegraaf Nederlando 702 nederlanda  
89 Moskovskij Komsomolec Rusio 700 rusa  
90 Rakyat Merdeka Indonezio 700 indonezia  
91 Hankook Ilbo Sud-Koreio 700 korea  
92 Jinling Evening News Ĉinio 700 ĉina  
93 Fakt Pollando 686 pola  
94 New York Daily News Usono 681 angla  
95 New York Post Usono 667 angla News Corporation
96 Corriere della Sera Italio 664 itala RCS MediaGroup
97 Khao Sod Tajlando 650 taja  
98 The Washington Post Usono 635 angla  
99 La Repubblica Italio 624 itala Gruppo Editoriale L'Espresso
100 The Economic Times Barato 620 angla Bennett, Coleman & Co. Ltd.

Vidu ankaŭ[redakti | redakti fonton]

Referencoj[redakti | redakti fonton]